801 011 033 lub 32 220 35 21 biuro@omegasoft.pl

Czas realizacji i zamówienia

Jedną z największych zalet zakupu oprogramowania w wersji elektronicznej jest błyskawiczny czas realizacji zamówienia (zwykle już w kilka minut po otrzymaniu należności przez sklep). Natychmiastowa realizacja zamówienia jest jednak możliwa dopiero po udzieleniu zgody przez Klienta na dostarczenie treści cyfrowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy w trakcie składania zamówienia.
Realizacja zamówienia i wysyłka programów w wersji elektronicznej (ESD) odbywa się automatycznie, pocztą elektroniczną, niezwłocznie po:

  1. wpłynięciu należności na rachunek bankowy Omegasoft (w przypadku przedpłaty) lub
  2. poprawnym zakończeniu płatności w systemie PayU lub
  3. poprawnym zakończeniu płatności kartą kredytową.

W przypadku Zamówień niektórych Towarów w wersji elektronicznej, gdzie licencje zamawiane są dla konkretnego Klienta i w sposób nierozerwalnie z Nim związane (licencja imienna), realizacja Zamówienia rozpoczyna się w momencie wpłynięcia należności na rachunek bankowy Omegasoft lub po poprawnym zakończeniu płatności w elektronicznym systemie płatności (lub kartą kredytową) i trwa do 5 dni.